مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 بهمن 1401 ساعت 21:502023-02-01ورزشي

راهیابی نوش آباد به فینال فوتبال پیشکسوتان استان اصفهان


تیم نوش آباد در مرحله دوم از مسابقات فوتبال پیشکسوتان استان اصفهان، در بازی برگشت، تیم فلاورجان را با تک گل حمید صالح در ورزشگاه امیرکبیر نوش آباد بدرقه کرد و به فینال فوتبال پیشکسوتان شهرستانهای استان اصفهان راه یافت.

- ایسنا/اصفهان تیم نوش آباد در مرحله دوم از مسابقات فوتبال پیشکسوتان استان اصفهان، در بازی برگشت، تیم فلاورجان را با تک گل حمید صالح در ورزشگاه امیرکبیر نوش آباد بدرقه کرد و به فینال فوتبال پیشکسوتان شهرستانهای استان اصفهان راه یافت.

تیم پیشکسوتان فوتبال نوش آباد، به عنوان قهرمانی تیم های گروه ب شهرستان های استان اصفهان، هفته آینده با تیم زرین شهر، قهرمان گروه الف مسابقه فینال را برگزار خواهد کرد و تیم برنده نیز در مرحله نهایی با قهرمان پیشکسوتان اصفهان مسابقه خواهد داد.

مرحله دوم مسابقات فوتبال پیشکسوتان شهرستان های استان اصفهان با چهار تیم نوش آباد، منتخب نطنز، زرین شهر و فلاورجان به صورت رفت و برگشت برگزار شد که تیم های نوش آباد و منتخب نطنز از گروه ب و دو تیم زرین شهر و فلاورجان از گروه الف ، بازی کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا،تیم نوش آباد به نمایندگی از شهرستان کاشان با حمید رنجبر، (کاپیتان تیم ملی فوتبال پیشکسوتان ایران)، حمید صالح، دخیل عباس نعمت اللهی، سید عباس سیدی، ابوالفصل مزرعتی، حسین را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهیابی نوش آباد به فینال فوتبال پیشکسوتان استان اصفهان

راهیابی نوش آباد به فینال فوتبال پیشکسوتان استان اصفهان